2010-01-25

Citromos csirkemell fokhagymával

Ez a recept a Magyar Konyha 2009.májusi számban található.Kicsit itt is változtattam,mert azt írta kenyérrel lehet tunkolni a szaftot,de nem igazán volt szaft alatta.Ja és én pulykamellböl készítettem.


Citromos csirkemell fokhagymával (6-8 személyre9
4 nagy filézett csirkemell (950 g pulykamell),5 ek olívaolaj,1 vöröshagyma finomra aprítva,6 gerezd fokhagyma gerezd aprítva,2 citrom leve,az egyik lereszelt héja,a másik vékony csíkokban lehántott héja,4 ek aprított petrezselyem,só,bors
Amit én raktam bele pluszba: 300 ml tejföl,kis liszt és Kräuter der Provence.

A pulykamellet kisujjnyi csíkokra vágtam.Serpenyőbe olajat forrósítottam üvegesre pirítottam rajta a hagymát,hozzáadtam a fokhagymát és félpercig együtt pirítjuk.
A pulykát átpíritottam beleszórtam a citrom héjat,és a citrom levet és a petrezselyem zöldet..Majd sózva borsozva puhára pároltam.Amikor puha volt hozzáadtam a tejfölt egy kis lisztel megszórva (hogy kicsit sürübb legyen) És még Kräuter de Provence fűszerrel utána fűszereztem.
Kenyér helyett rizzsel tálaltam.

Nincsenek megjegyzések: