2010-01-16

Hortobágyi rakott palacsinta

Mindig úgy voltam,hogy szeretem a hortobágyi palacsintát,de soha nem csináltam.Most volt kinek így neki is álltam. Anyósom mesélte ö egymásra helyezi és mint torta szeleteli,és mivel már késésben voltam,úgy döntöttem én is így csinálom.



Nálunk nem csirke pörköltből készült hanem rögtön darált húsból.
50 dkg darált húsból készítettem a pörköltet, 1 hagyma,kis olaj,piros paprikapor,só,bors,kömény,vegeta hozzáadásával.Amikor puha volt hozzájött még tejföl. A palacsinta 6 db lett,de valószinüleg azért mert nem sajnáltam ki a sorokból a tölteléket.És tálaláskor fokhagymás tejföllel tálaltam.


2 megjegyzés:

Chef Viki írta...

Csodás variációja a témának :-)

Én is darált húsból készítem! Nyami :-)

süthetek - fözhetek írta...

Köszi!Ès gyorsabb is mint tekergetni!
Bea