2010-11-17

Csúnyára sikerült ,de ízre finom Cookies

Tudom nem olyan szépek,de ez azért történt,mert nem vártam meg,hogy lehűljön a sütöm (elötte Bratwurstot grilleztem ) Ja és legközelebb talán sima tejcsokiból készítem mert a gyerekeknek nem nagyon ízlett a 70 % -os kakaó tartalmú csokoládéval .

Chocolate - Orangen - Cookies (backen mit Leila Lindholm :Meine Lieblings Rezepte für Brot,kuchen,Torten und Gebäck címü könyvében található )

125 g puha vajat elkevertem 80 g barna cukorral,1 tojással,90 g lisztel,25 g kókusz reszelékkel,1/2 teáskanál sütőporral,100 g ( reszelt ) 70 %-os csokoládéval ( Zartbiter ) és 2 narancs reszelt héjával.
Evőkanállal kis halmokat raktam egy sütőpapírral bélelt tepsibe.És amit én nem csináltam,de kellett volna 180 fokos sütőbe rakni! 10 - 12 percet sütni.

Nincsenek megjegyzések: