2010-11-12

Holland gulásleves

Ez a recept is a Vidék Íze cimü újságban található. 2009 február

Holland gulyásleves

300 g marhalábszár vagy -lapocka

1 vöröshagyma

1 dl olaj

3 - 4 babérlevél,só,bors

1 gerezd fokhagyma

1 répa (nálam kb 5 )

1 cikk zeller ( nálam 1 fej )

2 burgonya

2 l húsalaplé



Èn még raktam bele 1 porét, és 4 petrezselyem gyökeret.

A húst kockára vágtam és a forró olajban megpirítottam,hozzáadtam a kockára vágott hagymát és a zúzott fokhagymát,és babérlevelet.Sóztam borsoztam és annyi alaplét öntöttem rá amennyi félig ellepte.A húst kis lángon majdnem puhára pároltam. (ha kell a folyadékot utána potólni )Amikor már majdnem puha a hús hozzáadtam a tisztított csíkokra vágott zöldségeket,és ráöntöttem a maradék húsalaplét és az egészet puhára főztem

Nincsenek megjegyzések: