2012-07-01

Ètelek

Bár nem kérdezte senki,de itt vagyok :-))  Néhány újdonság amit készítettem. Recept ....... hm . Később,talán , ha valakit érdekel. Sajnos a kedvem még mindig nem sok , + még hozzájött , hogy H. fogát kihúzták stb így csak nagyon puhát ( amit nem kell rágni ) akart enni és ,hogy délutános ( ami azt jelenti 12 - re kész kell legyen az ebéd. ´Néha jó lenne valamit sütni,de amikor a konyhába állok elmegy a kedvem. Van sok szakácskönyvem, de mégsincs ötletem......... és így tovább. Tehát ami újdonság készült és nem felejtettem el lefotózni.
Ez egy gyors egyszerű kinais. Egyszerűen darálthúst pirítottam, hozzáadtam kínai zöldségkeveréket , felöntöttem egy kis vízzel, szójaszósszal, csilipaprika bele ,kínai füszerkeverékkel ízesítve puhára pároltam.
Ez az étel sülthús karalábé- répa kíséretében burgonyával. Hús a tepsibe , kockázott karalábé, karikázott répa mellé , fűszerezve ,( só , bors , szárított medvehagyma ) borral felöntve , sütőben fedő alatt megsütve.
Itt lecsó készül , most kolbász helyett rókagombával , amit saját kezűleg szedtünk. :-)) kb 2 hét és a málna is érik az erdőben.

Itt pedig a már kész rókagombás lecsó.

Ezt és......
ezt a tál cseresznyét H. szüleinek bérkertjéböl kaptuk.Az egyik tál már elfogyott a másik a fagyasztóba került. Hamarosan kapjuk a meggyet is :-)))))
Na ez az étel nem néz ki valami étvágy gerjesztőnek , de finom volt. Paradicsomos zöldbab tenger gyümölcseivel.

Nincsenek megjegyzések: