2012-07-14

francia egytálétel

                                                  Francia egytálétel

Receptforrás : Bográcsos ételek című könyv.
A receptet az én változatom szerint írnám le.
                                            
  Francia egytálétel

1 kg kockázott marhahúst felraktam 3  l vízben ,sóval,borssal,3  babérlevéllel, 2 egész hagymával főni.
A habot leszedtem. Amikor a hús már majdnem puha volt hozzá raktam kb 500 g kockázott burgonyát , 5 tisztított , kockázott répát. Fűszereztem még kakukkfűvel,turbolyával.
Amikor a répa és krumpli puha volt, beleraktam még 500 g aprított kelkáposztát ( fagyasztott ), 500 g zöldbabot ( fagyasztott ), és 500 g feketegyökeret ( fagyasztott ) és az egészet készre főztem.
Ha kell még utána ízesítjük.


Ahova fagyasztott van írva az bolti fagyasztott termék.

Nincsenek megjegyzések: