2011-12-23

Sarah Wiener - Régi bécsi turótorta az ,,Exil- böl"

Egy időre elakartam tűnni,de ezt a ,,sütit" muszáj még megosztanom veletek, mert egyszerű,gyors,és nagyon finom!! ,, Exil" alatt Sarah Wiener a´szülei éttermét érti.

Megígérem, gyorsan kész és

finom.Nem bánjátok meg ha kipróbáljátok!!! :-)))
Bécsi túró torta

Hozzávalók: 
4 tojás
120 g puha vaj
120 g cukor
120 g darált mandula
120 g túró
1 cs vaníliás cukor
4 cl rum
1 citrom reszelt héja
csipet só
24 - es torta forma
sütöpapir

Elkészítés: 
A tojást külön választani.
A sárgáját a cukorral, vajjal habosra keverni. Hozzá keverni a  mandulát, túrót, van. cukrot, rumot, citrom héjat.
A fehérjét csipet sóval kemény habbá verni, majd óvatosan a mandulás,túrós.... tojássárgájához keverni óvatosan.
Közben a sütőt 200 fokra melegíteni. A masszát a sütöpapirral bélelt tepsibe önteni. Amikor a sütő meleg berakni a tepsit.35 - 40 percet sütni. Az utolsó 10 percben alufóliát rakni rá, hogy ne legyen túl barna.
Amikor kész , sütöböl kivenni, és hagyni kihűlni.
Porcukorral leszórni.

Az én hozzáfűzésem:  Én narancs héjat használtam, citrom héj helyett. 35 percig sütöttem csak.  25 perc után lefedtem. Rum helyett rum aromát használtam.
Eltudok képzelni hozzá valami finom szószt, vagy valami forró gyümölcsöt.

Nincsenek megjegyzések: