2011-12-11

Bernd Armbrust - Münsterländer Bauernstute

Ti hogy tudtok a kenyér belső életéről olyan szép képeket csinálni? Nekem nem lesz olyan tökéletes a kép :-( A kenyérhez : Azt mondja a család finom. Én nem kóstoltam, csak szeleteltem. Véleményem csak annyi, ha nem tepsin hanem formába sütöm,még kell kb. 5 - 10 perc sütési idő,mert a héja nem volt olyan ropogós.

Münsterländer Bauernstute


Hozzávalók:
20 g élesztő
300 g író
75 g folyékony kovász
300 g fehérkenyér liszt
200 g rozsliszt
15 g só

Elkészítés:
Az élesztőt a szobahömérségletü  íróban feloldottam.
A kovásszal elkevertem, hozzákevertem a liszteket, majd a sót.
Az egészet jól átgyúrtam, majd kör alakúra formáztam és letakarva fél órát kelesztettem.
 Ezután lisztezett deszkán oválisra formáztam, sütöpapirral bélelt formába tettem .
 Hagytam addig kelni amíg a sütő felmelegedett.
Sütőt 210 fokra melegíteni egy vizes tepsivel, amikor elérte a 210 fokot kenyeret be, vizes tepsit ki. Igy sütni 5 percet,majd a hőfokot 200 fokra levenni és még 25 percet sütni.

Nincsenek megjegyzések: