2011-12-14

Gyros mit Zaziki és Camamberbrt - Brot

Ezt az ételt még tegnap ebédre készítettem. Hát mit ne mondjak, a kenyér és a Zaziki biztos meglesz ismételve.
Gyros Zazikivel

Hozzávalók:
A gyroshoz felapróztam 800 g csirkemellet. Fűszereztem: 1 tk szárított kakukkfüvel, 1 tk oregánóval, 1tk majoránnával, fél tk őrölt köménnyel, fél tk  paprikaporral és 6 ek olívaolajjal.
3 hagymát  felkarikáztam, röviden leforráztam majd a fűszereztem .
3 hagymát karikára vágtam, majd röviden leforráztam, majd a húshoz kevertem .
Az egész keveréket egy éjszakára a hütöbe tettem ( bár csak 3 - 4 órára kellett volna )
Másnap egy forró lábasban jól lepirítottam.
Kiszedtem a lábasból, a vissza maradt ,,szaft "- hoz öntöttem 200 ml zöldséglevest, kicsit besűrítettem, vissza raktam a húst és az egészet össze melegítettem.
A Zaziki - hez 1 uborkát lereszeltem, besóztam , fél órára félre raktam.
Addig összekevertem 250 g görög joghurtot,1 ek fehérbor ecettel, 1 ek aprított kaporral és őrölt borssal, és 2 cikk aprított fokhagymával.
Az uborkát lecsöpögtettem és a joghurt keverékhez kevertem. Fogyasztásig a hütöbe raktam.

Recept forrás: Klassiker der guten Küche


Nincsenek megjegyzések: