2010-03-04

Meglepetés!

Meglepetés ként ért ez a díj Bellytöl.,, Az életem része vagy" még csak ha virtuálisan is,de nagyon jól esik egy ilyen díjat kapni.

Pedig én ilyenkor úgy érzem,hogy nem is érdemlem meg ,hisz mostanában alig jelentkezem,a képeim nincsenek olyan szépek mint a többieké.DE! Mostantól igyekszem rászolgálni arra,hogy mindenki jól érezze magát ,,nálam" !
És,hogy én kinek adnám tovább?! Először is Belly -nek aki elég sokszor gondol rám! Aztán
Zsuzsának sütisnéninek Marisom-nak Macinak Limarának Gyöngyinek Gesztenyének Eszternek Andinak Alíznak
És szerintem amiről nem szabad megfeledkezni a ,, mi" vegyes vegyesgasztroblog oldalunknak és annak aki szerkeszti,mert nekem az az első,hogy erre az oldalra kattintok,és végignézem a sok csodás munkát,receptet!

2 megjegyzés:

Receptvilág írta...

Kedves Bea! Nagyon köszönöm ezt a kedvességet, újra megleptél! A képeiddel véleményem szerint nincs semmi baj, esztétikusan tálalod elénk azzal, hogy keretbe is teszed. Sok sikert kívánok a további munkálkodásodhoz! Üdvözlettel: Zsuzsa

Aliz írta...

Kedves Bea!
Köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy. Ha nem baj, akkor a blogomba teszem ki, a két oldal úgyis egymásra mutat.:)