2010-03-04

Kasselerkoteletts in Senfsahne



Recept forrás :Egy régi Rezepte pur című újság.


Kasselerkotteletts in Senfsahne



6 Scheiben ausgelöstes Kasselerkottelett ( á ca.200 g),

2 mittelgroße Zwiebeln, (2 közepes hagyma)

2 EK mittelscharfer Senf , (2 ek közepesen csipös mustár)

3 EK flüssiger Honig, (3 ek folyékony méz)

1 EK Mehl, (1 ek liszt)

geriebene Muskatnuss,

Salz ,(ezt én kihagytam,mert a kasseler magában is sós)

weißer Pfeffer


Kasselerkoteletts
A Kasseler - t tepsibe raktam egymás mellé.A hagymákat megpucoltam,félbe vágtam és felszeletelve a húsra raktam. Összekevertem a mustárt a mézzel , lisztel, tejszínnel és a fűszerekkel.Ezt a masszát a húsra öntöttem és 200 fokra elömelegitett sütőben 45 percet sütöttem.

Én rizsával tálaltam,de lehet krumplipürével is!

Nincsenek megjegyzések: