2009-06-03

Grízgombóc Vanillia pudingal

Mostanában nem igazán főzök,sütök,mert horgászni és kirándulni járunk.Így maradnak a gyors megszokott kaják.Na meg nem utolsó sorban készülődünk Haza!Már a gyerekekkel számolom mennyit is kell még aludni (23 vagy vagy24 -et)az indulásig.Tervezgetem mit is vigyek,mit hozzak,mi mindent fogok othol enni.Első helyen a kürtös kalács van ami mellett eddig mindig csak elmentem.Aztán könyvet venni,remélem lesz még Eszter könyvéből,és reménykedem lesz még egyszer akcióban a mindenki által dicsért Szakácsok könyve.Meg finom krémes,lángos és még sorolhatnám.


Ezt a receptet a Vídék Ìze című újságban találtam.A recepten amire ha lejjebb rá kattintotok a képre láthatjátok annyit változtattam,hogy nem került bele barack. És a pudingot a csomagoláson leírtak szerint készítettem el nem a receptben leírtak szerint.


Nincsenek megjegyzések: