2009-06-18

Franciasaláta rántott csirkemell darabokkal

Tegnapi ebédünk volt.A salátát reggel csináltam,hogy jól lehűljön.A húsi csak sima csirke mell darabkák kirántva és a salátába is nekem most a Tartár mártáson volt a lényeg .

Francia saláta

Sós vízben megfőztem egy csomag (750 g -os) Mexikói zöldség keveréket,majd leszűrtem.Amíg hűlt addig elkészítettem a Tartár mártást ami a Recepttár 1999 Januári számban leírtak szerint így szól:
Habverővel (én elektromosat használtam ):2 tojás sárgájához (először cseppenként , majd vékony sugárban ) hozzákevertem 2 dl olajat,1 ek mustárt,1 ek por cukrot (nem púpos ),2 dl tejfölt.Amikor már " vaj keménységű " lett hozzákevertem 2-3 csepp citromlét, kis sót őrölt borsot.
Amikor a zöldség kihűlt,kevertem a mártásból hozzá,és tettem a tetejére.



Nincsenek megjegyzések: