2009-06-12

Provenzalisches Geschnetzeltes

Provenzalisches Geschnetzeltes
Provenzalisches Geschnetzeltes
Egy serpenyőbe raktam 4 ek olajat 500 g kockázott sertés húst egy kicsit pirítottam,majd amikor már volt egy kis leve fedőt raktam rá (hogy még több leve legyen) és kb 15 - 20 percet pároltam.Ezután fedőt levéve ,,zsírjára"pirítottam.A húst kivettem tettem még a serpenyőbe 2 tk olajat és erre raktam 1 fej felkockázott hagymát amit szépen meg pirítottam.Erre jött a szeletelt champion gomba (340 g -os amiről én leöntöttem a levét.) ezt is pirítottam egy kicsit.

Össze kevertem: 5 ek Créma fraicht,1 tk mustárral, 1 tk paradicsom püré (ami othol azaz arany fácános) 110 ml vizet (gomba lé helyett ),paprika porral ,só,bors és szárított Kräuter der Provence fűszer keveréket (kb 1 lapos evő kanálnyit)

Ezt ráöntöttem a gombára,hozzáadtam a húsit és együtt összefőztem amíg a szósznak való be nem sürüsödött.Ha kell esetleg utána fűszerezni.

Rizs helyett nokedlivel tálaltam. Finom volt igaz a két kisebb kiturkálta belőle a gombát,de amúgy ízlett nekik

A képre kattintva olvasható az originál recept!

Nincsenek megjegyzések: