2009-06-19

Savanyúkáposztás muffin

A recept a 100 legjobb Káposztás étel cimü könyvben szerepel.



Savanyú káposztás muffin


1 kisebb fej hagymát kevés olajon meg pároltam,hozzáadtam 200 g kicsire vágott,levét kinyomkodott savanyú káposztát és 150 g kicsire vágott főtt füstölt húst.Sóztam,borsoztam őrölt köményt raktam bele,majd így együtt pároltam.

250 g liszthez kevertem 2 tk sütőport.

2 tojást elkevertem 100 ml olajjal,és 300 ml tejföllel.

Mind három dolgot össze kevertem,majd a papírral kibélelt muffin sütő tepsibe szét osztottam. 180 fokos sütőben 20 - 25 percet kellett volna sütni,de én 35 -40 percet sütöttem.



Biancának (ö nagyobbik) nagyon ízlett (ö kezd olyan mindent meg kóstoló lenni mint én ) De én azért változtatok legközelebb.

- Ha savanyú káposztával készítem akkor csak 150 grammot teszek,mert amikor az elő írt ideig sütöttem nem volt rendesen át sülve.Ezért lett a 40 perc és a belseje mint látjátok így is kicsit nedvesebb maradt.

- Legközelebb édes káposztából (úgy hívják ami a káposztás tésztára kell ? ) csinálom,annak szerintem valahogy intenzívebb káposztás íze van.

Nincsenek megjegyzések: