2009-03-08

Egy elrontott,de finom süti

Az úgy volt,hogy mára beterveztem Alíz Pöstyéni túrós süteményét
http://azila.gportal.hu/gindex.php?pg=29700069

De minden másképp alakult.Már a recept elején. Az origit meg tudjátok nézni nála ez pedig az én változatom.

Túrós süti ahogy én csináltam

4 tojást ketté választottam. A fehérjét kemény habbá vertem,a sárgáját elkevertem 4 ek cukorral majd 4 ek lisztel és óvatosan hozzá kevertem a fehérjét.Ezt a masszát beleöntöttem egy sütöpapiros tepsibe.
Majd mivel nem volt kedvem ezért 4 tojást elkevertem 300 g túróval 1 mokkáskanál citrom héjjal és 4 ek cukorral.Ezt az egészet óvatosan az elözö masszára öntöttem,és kanállal elsimítottam.

De én nagyon szerettem volna a lekvárt is rá.Ezért darált mandulával rács mintákat csináltam a tésztára,erre mandula csíkokra szórtam barna cukrot.A rácsok közé kiskanálnyi lekvárt raktam.Majd az egészet megszórtam lap mandulával ezt pedig kristály cukorral (de nem vastagon). Majd 180 fokos sütőben nem tudom meddig sütöttem. De szerintem olyan 30 perc.

És bár nem lett magas süti,de helyette finom.A gyerekek 3 szeletet megettek egymás után.

Nincsenek megjegyzések: