2009-03-24

Rántott velö

Ezt az ételt is nagyon szeretjük,egyszerü és majdnem gyors.


Rántott velö

A velöket szépen megszoktam mosni,hogy ne maradjon rajta csont szilánk.Ezután egy fazékba rakom amibe már hideg vízet engedtem,a vízet sóval borssal,vagy épp vegetával ízesitem.
Ezután addig hagyom a tüzhelyen amig az egész fel nem forr.Le szüröm majd ha kihült panirozom és kisütöm.
Rizibizivel tálalom,mellé pedig tartár mártást teszek.
A gyors mártásom: 1 nagy tubus majonézt kikevertem 4 dl tejföllel és 1 ek mustárral.Fogyasztásig a hütöbe teszem.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!

Nem merem kipróbálni mert mindenkitől azt hallottam,hogy nagyon zsíros.Nyugtass meg,hogy jó!

Névtelen írta...

Helló!
Mármint mi a zsiros? A velö?
Szerintem érdemes meg csinálni,föleg ha a velöt ízesitett vízben fözöd,mert anélkül ízetlen marad.
Bea!