2009-03-08

Sajtal-sonkával-virslivel töltött kifli.

Tegnap uzsonnára készítettem ezt a kiflit.A tésztája a már itt leírt : http://finomlesz.blogspot.com/2008/11/kifli.html Hotdog kiflié.


Amikor a tészta meg kelt kinyújtottam,nem túl szabályosan elvagdostam és az egyik felét mustárral a másikat kecsappal kentem.
Ezután szép sorba ráraktam a sonkát,sajtot,virslit.

Majd nem túl szépre felcsavartam,lekentem tojássárgával és még leszórtam reszelt sajttal. 220 fokon 20 percet sütöttem.


Ez pedig már a végeredmény.Milyen lett? Hát az én véleményem: Szó se róla finom,de 2 -tő után azt mondtam elég,mert így annyira laktató . A tészta,rajta a sajttal nagyon jó,ezért elárulom vacsorára kicsit át szabtam a magam részét. Ketté vágtam,kiszedtem belőle a tölteléket raktam rá helyette friss sonkát,karikázott paradicsomot.
Rá jöttem azt mondhatnánk a töltött változatra : nehéz étel ,míg a vacsorai könnyű,nem terheli annyira a gyomrot.




2 megjegyzés:

folyoangela írta...

Megsütöttem, gyorsan egyszerűen kész és nagyon finom a fiúk felét bekapkodták, én még egy kis tejet tettem a tésztához üdv Angéla

süthetek - fözhetek írta...

Kedves Angéla!
Örülök,hogy ízlett!
Bea