2010-10-13

Sülthús


Sertés (vagyis spanferkel ) hosszú karajból készítettem,de szerintem minden más húsból is elkészithetö,lényeg bőr legyen rajta.

A bőrt kockázva bevagdostam,megszórtam 8 füszerkeverékkel (fagyasztva lehet venni ) A résekbe füstölt szalonna csíkokat raktam. A hús mellé raktam répát paprikát,hagymát csilis olajban eltett fokhagymát.Bele öntöttem 250 ml világos sört,250 ml vizet és még került bele másfél húsleves kocka. 200 fokon a húst locsolgatva készre sütöttem.
A húst kivettem a levet zöldségekkel egyűt mixszer pohárba öntve össze turmixoltam,egy lábasba öntöttem . 200 ml tejszínt elkevertem egy kis lisztel .Az összeturmigolt léhez öntöttem az egészet felforraltam.
A húst szeleteltem ,tányérokra helyeztem,szósszal leöntöttem,krumplipürével tálaltam.

Nincsenek megjegyzések: