2010-10-28

Halfasirt

H. kollégájától kaptunk 2-szer 20 darab halacskát,lefagyasztva. Hogy milyen fajta ne kérdezzétek,egy a biztos a szálkásabb fajta.
-Mit lehet ilyenkor tenni?
-Oké legyen hal fasírt!
-Aha,de én még hal fasírtot nem is csináltam!!!
-Ah biztos finom lesz.




A legnagyobb gondom az volt,hogy a halak bár ki voltak belezve,de a pikkelyt még le kellett kaparni,de meg csináltam.
Hal fasírt

A hal gerincét eltávolítottam,majd hús darálón ledaráltam,így eltűntek a kis szálkák.
Ezután beleütöttem egy tojást, zsömle hiány miatt egy kis prézlit,majd a fűszereket :fehérbors,só,őrölt koriander,őrölt gyömbér,salbei,estragon,rosmaring,és kerbel. Még jó,hogy fel vagyok szerelkezve fűszerekkel :-) (összesen 47 fajta füszer,H.meg is jegyezte,ennyi fűszer még az éttermekbe sincs )
össze kevertem az egészet,majd bepaníroztam (prézlihez amiben paníroztam,tettem egy kis szárított,petrezselymet ),majd kisütöttem.Az én adagomat,rántott húsnak formáztam :-))

Nincsenek megjegyzések: