2010-09-14

Pfannkuchenrollen ,,Alkmar"

Ez a palacsinta úgy néz ki mint a rakott hortobágyi palacsinta,de ez más. Ezt is tekercselni kell de nekem a tekercseléssel csak kakaós vagy lekváros esetben van szerencsém. :-(


Pfankuchen-rollen ,,Alkmaar"
  • 4 hagyma
  • 4 cikk fokhagyma
  • 2 ek olaj
  • 400 g darálthús
  • 2 paradicsom
  • 125 g Kräuterfrischkäse
  • só,bors,paprikapor
  • 125 ml tej
  • 2 tojás sárgája
  • 1/2 csokor Thymian
  • 1/2 csokor Salbei
  • 6-8 sós palacsinta
  • 150 g reszelt Parmesan sajt
A hagymát és fokhagymát megpucolni,felkockázni.Forró olajban üvegesre pirítani,darálthúst hozzáadni és ,,megpirítani".Paradicsomot megmosni,felkockázni és a darálthúshoz adni.2 ek Frischkäse-t hozzákeverni , fűszerezni sóval,borssal,paprikaporral.
A megmaradt Frischkäse-t a tejjel,és tojássárgájával elkeverni. Az aprított fűszereket belekeverni.A szószt egy kisebb tepsibe önteni.
A palacsintákat megtölteni a darálthús keverékkel és a szószra rakni,sajtal megszórva 175 fokon a sütőbe rakni 15 percre.
én annyit változtam,hogy a palacsintákat egymásra pakoltam,és a szószt ráöntöttem,majd megszórtam a sajttal.

1 megjegyzés:

Fela írta...

Szia!Díjazott lettél, nézz át hozzám :)