2010-09-19

Díjat kaptam!

Tegnap amikor végre géphez jutottam nagy meglepetés ért! Díjat kaptam




http://denniah.blogspot.com/-Felahtól!

Szabály

  1. 1.Meg kell köszönnöm
  2. A logót ki kell tenni a blogomra
  3. Be kell linkelnem akitől kaptam
  4. tovább kell adnom 7 embernek
  5. Be kell linkelnem őket
  6. Megjegyzést kell hagynom náluk
  7. El kell árulnom magamról 7 dolgot

Az én díjazottaim:


Andi
Zsuzsa
Gyöngyi Szamóca Molly
http://krisztakonyhja.blogspot.com/2010/09/ajandek.html És Anikó aki német blogot vezet,de magyar ételekről is ír.

A 7 dolog magamról: (Egyszer már írtam de azóta változott az életem )
  1. Szeretem a szakácskönyveket,recept újságokat, még ha nem is mindet próbálom ki.
  2. Bár jelenleg nem látható ,de szeretek új dolgokat kipróbálni.
  3. Mostanra minden fajta zöldséget szeretek.
  4. Még mindig Németországban élek egy új partnerrel akinek bármit főzhetek,és nagyobbik lányom is nyitott most már minden új ételre.
  5. Szeretnék megtanulni olyan szép kenyereket és péksüteményeket készíteni mint Limara ,de sajnos ettől még messze vagyok.
  6. Szeretnék különböző helyekre eljutni,hogy megkóstoljam az ottani konyhákban készített helységre jellemző ételeket.
  7. És LEGNAGYOBB álmom egy nagy konyha amiben sok hely,nagy étkező asztal és minden fajta-féle konyhai kütyü-mütyü megtalálható az élen egy kb 10 l kuktával (nagy a család :-)

2 megjegyzés:

Gyöngyi írta...

Kedves Beáta, köszönöm szépen a megtisztelő címet, nagyon jól esett:) Kívánom, hogy vágyaid teljesüljenek, nem is olyan nagyok, szerintem van rá esély!

Receptvilág / Zsuzsa írta...

Kedves Bea! Köszönöm, hogy a jelöléseid közt lehetek, sok sikert kívánok a blogodhoz, és még sok ilyen kedves díjat!