2010-04-13

Gemüse - Quark - Kuchen

Ezt a receptet a Dr Oetker 1000 DIE BESTENBACKRECEPTE című könyvem Pikante Kuchen und Gebäck részlegében találtam.Mivel sokan vagyunk dupla adagot készítettem,bár legközelebb ha gyerekek is lesznek a paprikát kihagyom,mert azt mindegyik gyerek kiturkálta a tányér szélére.


Gemüse - Quark - Kuchen (originál adagot írom!)

400 g Kräuterquarkot összekeverni 200 g tejszínnel,3 tojással (M-es méret) ,60 g grízzel.Belekeverni 1 doboz (nem édes!) lecsöpögtetett kukoricát (140 g lecsöpögtetve) ,1 doboz lecsöpögtetett borsót (ez is 140 g legyen lecsöpögtetve), 200 g piros tv paprikát (kiskockára vágva) , sózni,borsozni. A masszát egy 26 -28 -as átméröjü tortaformába simítani.200 fokon 35 percig sütni.
Mivel én dupla adagot készítettem ezért egy nagyobb tepsibe öntöttem ,amit alufóliával kibéleltem. és sütés előtt még szórtam a tetejére őrölt Muskatnuss (fűszert )

Nincsenek megjegyzések: