2010-04-11

Csirkeragú sertéshúsból

Ehhez a recepthez elvileg csirkemellet kellett volna használni,de az ár helyzet miatt átváltottam sertéshúsra.Így is finom volt ,főleg a spenót ízesitésü tészta mellé,amiről be kell valljam én kb március elejéig meg se ettem,egyszerűen nem szerettem.Talán azért,mert amikor kisebb voltam az anyukám spenótot főzött és mellé desszertnek grízpogácsát készített.És amíg nem ettük meg a spenótot nem kaptunk desszertet :-((


sertésragú spenótos tésztával

500 g felkockázotthúst olajon megpirítottam,hozzáadtam 2 kiskockára vágott hagymát újra pirítottam.Sóztam borsoztam,hozzákevertem 2 evökanál paradicsompürét,1/4 l húsleves lével felöntöttem és puhára pároltam.Amikor puha volt hozzákevertem 200 g Créme Fraich-t,1 csokor aprított metélöhagymát,és 2 teáskanál üvegben elrakott zöldborsot. Az egészet összeforraltam és spenótízesitésü tésztával tálaltam.

Nincsenek megjegyzések: