2015-01-17

mások ,,tollábó" és türelmetlenségem esete


Limara konyhájából elkészítettem újra a fehérkenyeret
és most olyan jól sikerült , hogy egyből beleszerettem:-)))


 
 Ez a kekstekercs Wise Lady /Anyakonyhája blogról származik amit ugyanúgy mint a Pilóta kekszet (erről eltűnt a fotóm ) lányaim ( 14 és 10 évesek ) készítettek el ameddig én dolgozni voltam.
Odaadtam nekik a receptet ők meg meg megcsinálták , persze a sütésnél H is jelen Volt.




Na ez a szörny Macaronnak készült :-( Este féltízkor dühös voltam és neki álltam.

.ès rájöttem , hogy ha dühös vagyok nem csinálok többet ilyet ,bár így is elfogyott

Alexa Christ / Nemvagyok mesterszakács blogjáról
elkészült ez a Szicíliai húsgolyók paradicsomos spagettivel nevű étel. Èn mondom nektek a húsgolyók nagyon finomak és a paradicsom szósz is.
Ès még nagyon sok recept vár tőle kipróbálásra.
ès elárulom azt is ,hogy miután az ő blogján nézelődtem jött a vágy egy kontaktgrill után:-))))

Ez egy Teás macaron lenne aminél megint türelmetlen voltam és nem szitáltam át mindent.
De mivel ízre nagyon finom lett leírom majd a receptet hátha valaki kiakarja próbálni.


Szofika a konyhában című  blogról pedig ez a Joghurtos tojássaláta készült.

Nincsenek megjegyzések: