2015-01-19

Bauerrnrouladen / Paraszt tekercs

Paraszt tekercs

Hozzávalók :
500 g vegyes darálthús 1 tojás 1 - 2 hagyma kockázva ( ebből 50 g a darálthús masszához ) 1 teáskanál mustár só , bors 3 uborka ( csíkokra / szeletekre vágva ) 6 szelet sonka (felvágott ) paradicsom püré és margarin
Elkészítés :
  A darálthúst , tojást , az 50 g kockázott hagymát , mustárt , sót , borsot és zsemlemorzsát összegyúrni.
Kilapítani , én megkentem mustárral erre tettem a sonkát , uborkát és rúddá formáztam.
50 g margarint felforrósítottam és a tekercseket minden oldalról átpirítottam.
Ezután félre tettem és a vissza maradt zsiradékon megpirítottam a maradék hagymát és a paradicsom pürét.
Vissza tettem a tekercseket felöntöttem annyi vízzel ami épp csak ellepte és lassú tűzön 30 percig puhára pároltam.
A szószt besűrítettem , burgonyával és vöröskáposztával tálaltam.

Nincsenek megjegyzések: