2015-01-16

Karácsony utólagosan

Sziasztok!

Elösször is szeretnék  utólagosan mindenkinek Sikerekben gazdag és Boldog Ùj évet kivánni!


Ma kezdésként szeretnék  először is dicsekedni! :-)) Tudom nem szokás, de én ma mégis megtenném.

Szeretném bemutatni a ,gyönyörű ," karácsonyi ajándékaimat.
 
Először  is a botmixerem ,mert a régi elromlott és ereje se volt .

Ezt a bögrét nagyobbik lányomtól kaptam ,hogy legyen szép fotózható bögrém.

Ez egy nagyon jó aprító ami legyen az kockázva , vagy épp csíkokban mindent aprít : még a répát is!

Ez egy kontakt grill amit muszáj volt beszerezni ,hogy ne csak a bungalónál tudjunk grillezni.

 
Ő a másik büszkeségem : konyha gép ami szeletel, darál , őröl ,tésztát csinál és habot is gyönyörűen ver.

Ezt a kis kuglóf formát is nagyon szerettem volna

ès H - tól meg is kaptam.



Ezt az elektromos kávéfőzőt  amivel öröm kávét Főzni is H -tól kaptam.
Ennek története van : Már egy jó ideje szerettem volna egy ilyet,de mindig lebeszéltem magam az ára miatt.
Aztán jött a vágy egy kontakt grill iránt. Ki is néztem egyet magamnak , elmentünk és nem volt a boltban. Megrendelték volna , de nekem az olyan sokáig tartott volna ( 2 nap ) , hogy  azt mondtam csalódottan , hogy így nem kell.
Persze  belülről  szégyen nem szégyen majdnem elsírtam magam.
De tartottam magam és sétáltunk egyet H-val. Az egyik boltban megláttuk ezt a  kávéfőzőt aminek az ára is jó volt ,persze én nem akartam megvenni.
Amikor egy emelettel lejjebb voltunk H-azt mondta jön mindjárt és vissza tért a  kávéfőzővel.
Hát nem aranyos :-)) Nekem igen.
 
Persze mint láttátok egy másik üzletben csak találtunk kontaktgrillt.
Igaz ez nem az amit szerettem volna ,de még aznap kipróbáltuk és megvagyok vele elégedve.
Még H -is ,,beleszeretett "

Ezekkel a könyvekkel pedig én leptem meg magam,és legkisebb lánykámat.
 
 

Nincsenek megjegyzések: