2012-12-28

Pikáns lencse

Ezt a fajta lencsét még volt sógornöm Emese készítette . Amikor volt anyósom említette,hogy az Emese féle lencsét akarja elkészíteni. Eldöntöttem én is megcsinálom. Tehát sms küldés a recept kéréssel.
A recept jött csak nekem nem volt kolbász itthon , de tükör tojással is jó. Hisz az eredeti receptben virsli volt ( mert közben eszembe jutott , hogy ez a recept egy nagyon régi kiskegyed újságban is benne volt , egy Univer Erős Pista ajánlása mellett.)

A receptet meg is találtam ezen az oldalon  . Ès tényleg , teljesen ugyan az a recept , amit Emese diktált , csak épp mint említettem virslivel.

2 megjegyzés:

trollanyu írta...

Mi nagyon szeretjük a lencsét, sokszor készítek, bár többnyire a vörörlencsét, mert az gyorsan puhul. Szilveszterre lehet, hogy kipróbálom ezt:)

süthetek - fözhetek írta...

Kedves Trollanyu
Ha én nem akarom áztatni,és azt szeretném,hogy gyorsan kész legyen akkor Tempolinsen-t használok .
Bea