2011-10-19

Pane di Pasta Dura

Pane di Pasta Dura

Vorteig / Elötészta: 200 g fehérkenyér liszt
                               120 g víz
                                  3 g élesztő
Az egészet összegyúrni, és 15 - 18 órát pihentettem
Hauptteig / Fötészta: az elötészta
                               350 g fehérkenyérliszt
                               180 víz
                                 30 g olívaolaj
                                 10 g élesztő
                                 12 g só
Elkészítés:
Az egészet összegyúrtam és 60 percet pihentettem
Ezután még egyszer összegyúrtam, 8 részre osztottam, kinyújtottam hosszúkásra, feltekertem, 45 percet kelesztettem,majd hosszába félbe vágtam ( ami nem lett túl mély :-( ).
Hagytam pihenni amíg a sütő felmelegedett.
Sütőbe egy tepsit rakni vízzel, 250 fokra melegíteni, ekkor a zsömléket berakni és a hőfokot levenni 200 fokra és igy sütni 30 percet.
Hozzátenném , én nem tekergettem úgy mint az originálba, igy is finom lett.
  Az eredeti kinézetet a Plötzbog - on láthatjátok, Meg a receptet is, és azokat a lépéseket amit én kihagytam!!

Nincsenek megjegyzések: