2011-04-28

Répásgulyás

Ez egy olyan étel ami nálam a,,old meg valahogy" csoportba tartozik. Igazából gulyáslevest szerettem volna készíteni. Elküldtem H.-t,hogy hozzon húst,sárgarépát,zellert, petrezselyemgyökeret .Erre csak húst,répát,és újhagymát hozott. Na ebből mi legyen,gulyásleves biztos nem!




Aztán este amikor lefeküdtem,gondolkoztam,és jött az ötlet. Nem mondom,hogy ilyent más még nem csinált,de kitudja?!

Sárgarépás gulyás
1 kg répa ( pucolva,vékonyra karikázva )
600 g pulykamell (kicsire kockázva)
1 csokor újhagyma(felkarikázva,a zöldjét is)
2 vöröshagyma(pucolva,kockázva)
1 l húsleves
rozmaring (szárítottat tettem bele)
zsír (házi)
bors, pirospaprikapor

A v.hagymát zsíron megpirítottam,hozzáadtam a répát és ezt is pirítottam egy kicsit. Rászórtam:borsot,paprikaport,rozmaringot és a húst is beleraktam.Pirítottam tovább majd felöntöttem a levessel és lassú tűzön készre főztem.

Nincsenek megjegyzések: