2011-04-13

Knoblauchgarnelen

Recept forrás: A képen látható Expressküche című könyv.
Knoblauchgarnelen - Fokhagymás rákok


4ek olivaolaj

6 cikk fokhagyma aprítva

1 tk csilipelyhek

1 ek száraz sherry

250 g pucolt nyers rákok


Az olajat egy serpenyőben felforrósítani.Fokhagymát és a csilipelyhet hozzáadni és 2 percig párolni.

Sherryt és a rákot hozzáadni és erős lángon kb 5 percig ,, főzni " közben néha megkeverni . Addig ,, főzni" amíg csak a fele leve marad. Sóval,borssal ízesíteni.



Én annyit változtattam rajta , hogy 1 kg rákból,16 ek olajjal,24 cikk fokhagymával ,4 tk csilipehellyel készítettem majd 200 ml tejszínnel felöntöttem és szórtam bele oregánót,majd étkezési keményitövel besüritettem.




Kenyeret és salátát ajánl hozzá , de én tegnap készítettem házitésztát : 5 tojásból, 500 g lisztből és 200 g medvehagymából. Ezért is öntöttem még fel tejszínnel.

De nem bántam meg az én változatomat,az egész család nagy örömmel ette meg.

Nincsenek megjegyzések: