2011-01-03

Libasült karácsony másnapjáról

Még karácsony előtt olcsón találtunk igaz fagyasztott de Magyar libát! Ezt készítettem brokkolis burgonya pürével.


Libasült brokkolis - burgonya pürével.

Liba,burgonya,brokkoli,egy kocka kínai currys szósz kocka,só,bors,tejszín,étkezési keményitö,brokkoli,burgonya,tej,vaj.

A libát egy kacsasütő tepsibe raktam a melle hússal lefelé,bele a currys kocka és a víz.Ráraktam a fedőt és 160 fokos sütőbe raktam kb 2 órára. Fél időben a libát megfordítottam a tepsibe és a végén amikor már puha volt levettem a fedőt és hagytam pirulni. Közben persze a lével locsolgattam.
Amikor kész volt a libát kivettem és a vissza maradt zaftot be süritettem tejszín és az étkezési keményitö keverékkel.
A tisztított és kockázott burgonyát megfőztem sós vízben a brokkolival, majd kis vaj és tej hozzáadásával pürésitettem.

Nincsenek megjegyzések: