2011-01-14

Képek

Főzök én!

Ez egy 160 fokon fedő alatt sült bárány amit befűszereztem egy úgynevezett 8 fűszer keverékkel ( fagyasztóban tárolják a boltokban ) alá öntöttem 250 ml húslevest és fedővel lefedve 160 fokon készre pároltam - sütöttem.Mellé pedig rizsát adtam tejfölös gombával.
Ez egy savanyúkáposztás lencseleves ami még új évre készült a receptet a Vidék Íze konyhája 2009 decemberi számában találtam ,de itt is olvasható.

Ez a recept a H-tól kapott könyvemből származik.Főtt tojás mustárszószban. 8 tojást megfőztem,pucoltam. 2 hagymát pucoltam,kockáztam és 5 ek vajon üvegesre pirítottam,ezután 3 ek lisztet hozzá szórtam és kicsit együtt pirítottam.Hozzá öntöttem 250 ml zöldséglevest,az egészet és sürüre főztem,hozzá adtam 2 ek mustárt sóztam,borsoztam. A tojásokat félbe vágtam és ráöntöttem a szószt.Petrezselymes burgonyával tálaltam.


Ez pedig egy fürj leves volt.





Nincsenek megjegyzések: