2010-08-05

Zöldbabos lecsó

Kaptunk egy nagy zacskó zöldbabot,mit csináljak belőle?Hozzátenném én nem szerettem a zöldbabot,igaz a lecsót sem.Lecsót szeretem most már (valószinü mert én csináltam),csináljunk lecsót zöldbabbal!

Recept :Horváth Ilona
Mennyiséget nem írok,mert bár a folyamat a könyvből van ,de az alapanyag mennyisége ízlés szerint.
Zöldbabos lecsó
  • paradicsom
  • füstölt kolbász
  • füstölt szalonna
  • zöldbab
  • hagyma
  • tejföl
  • tojás
  • só,bors
A zöldbabot sós vízben puhára főztem.
A szalonnát felkockáztam,zsírjára pirítottam.A felkarikázott hagymát a zsíron üvegesre pirítottam,hozzáadtam a felkarikázott kolbászt,paprikát,paradicsomot,fűszereztem és addig főztem amíg puha lett. Ekkor hozzáadtam a leszűrt zöldbabot.A tojást kikevertem a tejföllel és a lecsóhoz öntöttem,kevergetve addig főztem amíg a tojás megszilárdult.

2 megjegyzés:

Bianka írta...

Izgalmasan hangzik még nem ettem így, de finom lehet

süthetek - fözhetek írta...

Köszönöm! Igen érdemes kipróbálni.