2010-08-19

Vajastáska

Kisfiam pár napja nyúzott,hogy süssek süteményt, a választásom erre a sütire jutott ami a Váncza Kincses recept könyvben található.
mit ne mondjak ez egy érdekes recept volt!

Vajastáska
25 dkg lisztet össze kellet gyúrni 1/2 csomag sütőporral,20 dkg vajjal ,2 tojással,6 dkg cukorral , 1/2 citrom levével ,1 csomag vanilincukorral és annyi tejjel hogy könnyen nyújtható tésztát kapjunk.
El is kezdtem,amihez hozzátenném hogy én a vajat kiraktam egy kicsit olvadni! Lehet ez volt a gond nem tudom,de nekem nem tej hanem liszt kellet még hozzá! :-( Nem gond meg csináltam!
Ezután ha a tésztát össze gyúrtuk , ki kell nyújtani vékonyra ,kerek formákat szaggatni belőle , középre lekvárt rakni ,félbehajtani , széleit össze nyomkodni,és megsütni.
Ezt is megoldottam,igaz a sütő hőfokán barkobáztam,de aztán 200 fokra állítottam a sütőt alsó felső módozaton.A végeredmény finom lett .De nem nyújtottam elég vékonyra vagy esetleg a lekvár volt kevés? !Hm nem tudom.Na jó elfogyott,de nekem úgyis mindig van valami kifogásolni vallom az általam készített ételek - süteményeknél.De szerintem ez így is van jól ,így törekszem mindig a tökéletesebbségre .

Nincsenek megjegyzések: