2010-08-04

Bográcsos csirke

Receptforrás :Bográcsos ételek című könyv
Bográcsos csirke

  • 4 egész csirke (én 4 egész csirkecombot használtam)
  • 1/2 kg burgonya
  • 1 zöldpaprika (igazából 500 g-ot raktam bele
  • 3 paradicsom (ez is 500 g volt
  • 2 sárgarépa
  • 1 petrezselyemgyökér
  • 1/4 zeller
  • 1 fej hagyma
  • 2 ek zsír ( ehelyett füstölt szalonna volt
  • pirospaprika,ételízesitö,só
A füstölt szalonnát felkockáztam és a bográcsba rakva addig sütöttem amíg zsírja nem lett.Bele raktam a felkockázott hagymát és üvegesre pirítottam,hozzáadtam a zöldségeket,a húst,sóztam és pirítottam rajta .Felöntöttem annyi vízzel ami épp ellepi,pirospaprikapor,fűszerek rá,paradicsom bele és szépen lassan rotyogtattam.Amikor majdnem puha volt hozzáadtam a kockázott burgonyát és puhára főztem az egészet.

Nincsenek megjegyzések: