2010-05-13

Kulinarisches Lichterfest



Tegnapra egy Kulinarisches Lichterfest nevű rendezvény volt itt Schönebeckben.Azt írta az újság áradozva :Grill illat, sok finomság illata.Hírességek mint Robert Stieglitz (Box - Champion), Uta Schorn (szinésznö ), és melléjük még 26 Gastronomen aus der Region különböző finomságokkal.


Mivel H. pont itthon volt és én nagyon kíváncsi,ezért közölte menjek nyugodtan ö vigyáz a gyerekekre.
Így nagy elvárások közepette elindultam , hisz ilyen helyre még soha nem jutottam el.
Nagy volt az elvárásom,de még nagyobb a csalódásom. A bejáratnál egy kis helyre leállítva a hírességek sátra ,, 2 híres" emberrel benne,de a jó nép úgy körbeállta a sátrukat,hogy semmit nem lehetett látni.
Na jó gondoltam akkor lássuk a többit. Mit ne mondjak 26 Gastronomerböl 20 italt árult, a maradék 5 grillezett.

És akkor mit látnak szemeim messziről ??? Egy Magyar zászló LÀNGOS felirattal! Nem lennék magyar ha nem ébredt volna bennem kíváncsiság muszáj volt megnéznem,és persze meg is kell kóstolni!






Először is terep szemle: Elkezdtem olvasni mivel is kínálják a lángost. Ha valaki szörnyülködni akar elárulom a nekem legszörnyűbb rávalókat amit kínáltak :NUTTELLA, ALMAPÜRÈ FAHÈJJAL CUKORRAL, SZILVALEKVÀR! A többi dolog türhetö volt bár nem tudom otthon mióta van lángos Chréma Frech-szalálmi -sajt feltéttel.

Én egy fokhagymás - tejfölös - sajtos lángost kértem.Erre még megszórták fűszer sóval.Na jó talán nem ront rajta. Rontott!! De ez még a kisebb gond volt!!! Ettem vagyis ettem volna tovább de a harmadik harapás után ki kellett dobnom .Irtó lisztes ízű valami volt ami ragadt a fogamhoz!






Így nézett ki!!!! Legszívesebben vissza mentem volna!
Nem tudom hogy ha nem tudnak lángost sütni ( én se vagyok perfekt ) miért árulják, ha valaki megkóstolja azt mondja . ííí milyen rossz a lángos .Ez Magyar? Na ilyet se eszek!

Tanulság : Egyszóval soha többé nem eszem lángost amiről tudom,hogy Németek készítenek





Nincsenek megjegyzések: