2009-10-18

Töltött paprika

Szeretjük a töltött paprikát! Csak nem esszük meg a paprikát :-) Ezért ritkán készül. Recept anyósomtól van.

Töltött Paprika

Töltelék :
500 g darálthúst össze kavarunk 3 ek rizzsel (nyers), 3 gerezd zúzott fokhagymával , 1 kávéskanál borssal,fél lapos evőkanál sóval , 3 tojással.Ezt beletöltjük közepes méretű paprikákba.
Lé:
Fél liter paradicsomléhez öntünk 1 liter vizet,teszünk bele 4 evőkanál cukrot,2 teáskanál sót .
A levet felforraljuk , majd beletesszük a megtöltött paprikákat és félóráig főzzük. Rántást készítünk 1 ek zsírból és 2 ek lisztből , ezt hozzákeverjük a léhez.
Mivel mi nem szeretjük a paprikát csak az íz miatt párat szoktam csak megtölteni a többi húsból gombócot készítek.És én krumplival szoktam tálalni.

2 megjegyzés:

szepyke írta...

Láttam, hogy szeretnéd a Szakácsok könyvét. Itt olcsóbb:
http://www.vatera.hu/listings/index.php?q=szak%E1csok+k%F6nyve&c=0

Jah, és annyira ne fájjon a szíved érte. Amit eddig valaki is megcsinált belőle, mindennel volt gond...

Gyönyörű, meg külön szekrény kell neki, de szerintem csak nézegetésre jó... Sajnos

süthetek - fözhetek írta...

Kedves szepyke!
Köszönöm az ötletet,de megmondom öszintén nekem annyiért még drága , föleg,hogy Németországban élek.Anyósom mondta,ha mégegyszer lesz olyan akcióba mint a múltkor (max 4-5000 ft)akkor rendeljem meg és ö átveszi.Igy várok a következö akcióra.:-)