2009-10-14

Brokkolileves?

Ennek a levesnek a receptjét A Hírhozó Konyha 5.Ötletfazék- Frank Julia 100 receptje címü könyvben találtam.Kicsit változtattam rajta.

Fokhagymás Brokkolileves

Hozzávalók:

fél csomag ( kb 250 g) mirelit brokkoli , 4 ek. olaj, 4 gerezd fokhagyma , 1 ek liszt,1 tk piros füszerpaprika , 2 dl kefir vagy joghurt - én ez utóbbit használtam , 2 tyúkhúsleveskocka ,csipetnyi porcukor - ezt kihagytam , 1tojásból készített galuska ( levesbetét )

Ahogy én készítettem : A brokkolit fazékba raktam,hozzá raktam az olajat,a zúzott fokhagymát,pirospaprikaport , a leveskockát és felöntöttem 1 l vízzel. Addig főztem amíg a brokkoli meg nem puhult. Amikor megpuhult össze turmixoltam. A kefirt elkevertem a lisztel és a leveshez kevertem. Össze kevertem a galuskát és a levesbe ,,szaggattam"



Nincsenek megjegyzések: