2009-09-23

Angol almapuding Fakanál vagy Ahogy eszik úgy puffad oldaláról

Évánál jártam Angol almapudingot találtam
gyorsan el is készítettem vendégeimnek
uzsonnára!
Minden az ö receptje szerint készült,csak én nem az ajánlott dió vagy mandulát raktam rá hanem az almát vaníliás - fahéjas cukorral szórtam.


Íz hatás : Kisfiamnak (aki nagyon válogatós ) nem nyerte el a tetszését,de a két lány kétszer kért belőle!
Barátnőmnek is ízlett!
Az én szerény véleményem : Az aljára sok lett a keksz hiába vajaztam ki bőven nem ,, ázott " át. De megoldottam és azt úgy szedtem ki,hogy ez ne kerüljön bele. Nagyon finom volt,főleg a fahéjas íz benne és a vaj tetejére még barna cukrot is szórtam!
Bár nem tudom,hogy kellett volna kinéznie,ez az alma darabossága és a keksz miatt úgy nézett ki mint a nudli vagy derelye. A kábelomat ma küldik postán így remélem hamarosan a képet is csatolni tudom!

1 megjegyzés:

Fakanál írta...

Hű, azt hiszem, ilyen gyorsan még sose találtam követőre!:) És milyen lett, mesélj!?