2009-09-14

Schinken Croissants




Tegnap vacsira készült ez a Sonkás Croissants ,vendégeimnek és a gyerkőcöknek ízlett,de én valahogy nem voltam megelégedve vele.Valami szósz féleség hiányzott hozzá!

Sonkás Croissants

250 g szoba meleg vajat elkevertem 1 tojással és egy tojás sárgával.Ezután hozzá kevertem 250 g túrót,1/2 teáskanál piros paprika port,1/2 teáskanál sót 350 g lisztet majd össze gyúrtam és alufóliába rakva 1 órára a hűtőbe került.

Elkészítettem a tölteléket:
250 g sonkát (az ami a felvágottaknál van ) kis kockára vágtam hozzá adtam 4 evő kanál tejfölt,4 evő kanál reszelt sajtot 25 g Provence fűszer keveréket (fagyasztós ) és jól elkevertem.

Ezután a tésztát kinyújtottam fel kockáztam majd mindegyik közepébe raktam tölteléket.Félbe hajtottam á széleit jól összenyomkodtam.Sütő papiros tepsibe raktam és 180 fokon meg sütöttem.Időt nem írok,mert sütő válogatja a sütési időt.

Recept forrás: Kinder mögen`s Amerikanisch - Lieblingsgerichte für Kinds cimü könyvem.

Nincsenek megjegyzések: