2008-10-28

Csokis- fahéjas fagyi tölcsér lennék

Schoko-Zimt-Waffeln

Ez a recept nem az előző könyvből van hanem a :Dr Oetker Mode Waffeln cimü könyvből.
Azért csak lenne szegénykém tölcsér,mert fagyi tölcsér csinálóban kellett volna sütni.De mivel az nekem nincs (De már írtam a Jézuskának,hogy esetleg szánjon meg karácsonyra egy elektromos fagyi tölcsér sütővel,mert itt N.O.-ban van olyan),így maradt a gofri sütő.
Hozzávalók: 65 g vaj vagy margarin,100 g cukor,1 cs vaníliás cukor,1 tojás,25 g reszelt csoki,1-2 ek őrölt fahéj,1 kés hegynyi sütő por.
Én a margarint kicsit megolvasztottam a mikróba majd a hozzávalókkal összekevertem egy fa kanállal.Egy fél órára hütöbe raktam.Majd gombócokat csináltam belőle és megsütöttem a gofri sütőbe.
Tapasztalat:Az originál recept szerint diónyi golyókat kell belőle csinálni,de én nagyobbakat csináltam,hogy azért meg legyen a szív forma. Jobb lett volna fagyi tölcsér csinálóba,de az ízén semmit nem rontott,így is elfogyott 2 perc alatt.

Nincsenek megjegyzések: