2008-10-29

Részeges pogácsa

Részeges pogácsa Aliztól


Mindig szerettem volna kipróbálni a részeges pogit,de soha nem tettem .Akkor megláttam Aliznál a receptet és eldöntöttem,most hogy lányom név napja lesz meg csinálom a szokásos zsúr pogácsa helyett.
Részeges pogácsa

Hozzávalók:
50 dkg liszt, 2,5 dl tej ,1 tojás, 4 dkg élesztő, 2 kk. só ,1 kk. cukor ,1 fagyasztott Ráma margarin (a végén)

Én a kenyér sütő gépbe raktam a hozzávalókat. Amikor szépen meg kelt kinyújtom és a fagyasztott margarint ráreszeltem. Feltekerem és hajtogatom. Kb. fél órát pihentetem, majd újra hajtogatom. Most már pihentetés nélkül nyújtom ki, a tetejét egy nagyon éles késsel be kellene vagdosnom de én nem csináltam csak és kiszaggattam. Egész felvert tojással megkenem és meg szórtam reszelt sajttal és minimum fél, de akár 1 órát is kelesztem . Nagyobb távolságra teszem a sütő papírral bélelt tepsibe és kisütöm.

Ezúton szeretném ajánlani az oldalát,mert nagyon jó.Jó receptek szép képek és részletes fotózást csinál.

http://azila.gportal.hu/gindex.php?pg=16426648

Nincsenek megjegyzések: