2015-12-11

Öz pörkölt Bea módra

Őz pörkölt Bea módra

mennyiségek nincsenek , csak körülbelül van , mert nem méregettem .

Talán már más is csinálta már igy , de én
még nem láttam sehol és nem is kerestem rá.





 

Akkor lássuk :
Volt egy kisebb őzcomb és lapocka a fagyasztóban .

Kicsontoztam és a húst felkockáztam.
Sóztam borsoztam.
Hagymát pucoltam , kockáztam , és zsíron pirítottam amikor már félig jó volt
hozzáadtam egész köménymagot és ezzel együtt üvegesre pirítottam .
Amíg pirult a hagyma reszeltem répát , szeleteltem paprikát paradicsomot , és megtisztítottam
egy gumós édesköményt   négyfelé vágtam , az őzhúst lepirítottam .


Ezután fogtam egy kacsasütőt ( aminek van teteje )
Először beleraktam - egy kis zsírt , a lepirított hagymát a köményt , húst , a paradicsom - répa - paprika reszeléket.
sóztam , borsoztam , friss koriandert tettem még rá ,  ja és  megszórtam szárított

Provence-i fűszerkeverékkel.

Anyi vízet öntöttem rá ami csak épp ellepte.

Ezután lefedtem és 180 fokon addig pároltam ameddig a hús és a zöldség  megnem puhult.

Vörös káposztával tálaltam.

Nincsenek megjegyzések: