2013-12-20

Spekulatius cake pop

Sziasztok!

Egy gyors kis semmiség kis csalással :-))
Na jó csak a csokizásnál csaltam,de mindent csak sorban.
 
Spekulatius Cake Pop
150 g Spekulatius keksz ledarálva
40 g cukor
60 mascrapone
fehér csokoládé a bevonáshoz plusz színes szóró cukor a diszitéshez.
 

 
A kekszet,cukrot , mascraponét össze gyúrtam,majd kis golyókat csináltam belőle.
1 órára a hütöbe tettem.
Ès most jön a csalás: Èn először az olvasztott csokiba forgattam, sütöpapiros tálcára raktam,diszitettem (na jó ezt a nagyobbik lányom csinálta )
Amikor a csoki megszilárdult,beleszurkáltam a pálcikákat.
 
Elvileg a pálcikát először csokiba mártjuk,a golyóba szúrjuk,hagyjuk megszilárdulni,majd csokiba forgatjuk.
 
De szerintem az én módszeremmel se lett rossz.
 
Legközelebb ha már nem fogyozom akkor a ´spekulatius-marcipán cake Pop lesz kipróbálva,mert azt csak én eszem a marcipán miatt. :-))

Nincsenek megjegyzések: