2013-12-21

Spekulatius macarons

Sziasztok!

Készítettem pár macaront.
Negyedik  nekifutásra csak sikerült :-( Pedig egyszer már sikerült,de most mindenáron egy új receptet akartam kipróbálni.
Az első adag lapos lett,de a kisfiam betermelte.
A második Eleve a kukába kötött ki,ugyanúgy ahogy a harmadik.
 
Ekkor vissza tértem Latsia receptjéhez,de csak fél adaggal,éééés SIKERÜLT!
Szép talpacskákkal méghozzá,és a 30-ból csak háromnak a teteje repedt meg. :-))

Spekulatius macaron
 
 A macaronok Latsia receptje alapján
 
Töltelék:
100 g fehércsokoládét vizgöz felett felolvasztottam 50 ml tejszínnel.
Amikor ez meg Volt bele kevertem 2 db darált spekulátius kekszet és jól kikevertem.
Hütöbe hagytam kihűlni,majd ezzel a krémmel megtöltöttem a macaronokat.
 
5 perc alatt elfogyott az összes.:-)

Nincsenek megjegyzések: