2013-10-16

Csak úgy!

Sziasztok!

Ma csak ,,dicsekedni" jöttem :-)
Receptek is vannak,de egyenlőre az ételekből elegem van szó szerint. Az elmúlt két hetem csak a konyháról,sütésről fözésröl szólt.Vagyis reggeltől estig jóformán a konyhában töltöttem.
Most pedig,hogy H. délutános, nekünk a pirítós is jó,felvágottal,lekvárral... mindegy,csak ne keljen még vacsorára is sütni-főzni.
Két hétig szabadságon voltam,de a végére nem éreztem belőle semmi és olyan örömmel mentem kedden dolgozni,hogy csak na!

Most pedig jöjjön a ,,dicsekedésem"

Vasárnap elmentünk H-val szelíd gesztenyét szedni.Tavaly lekéstük,de idén szerencsénk volt
Pont potyogtak lefelé,csak kesztyűt felejtettünk el vinni,ami meg már kivolt potyogva azt nem akartuk felszedni,mert kitudja .

Igy héjastól pakoltuk a kosárba.

Egy árva lila gomba ( nevét nem tudom )

Aztán felfedeztem egy gombát ami a egy zöld paradicsomhoz hasonlított

...itthon kiderült,hogy ez egy fiatal gyilkos galóca.


Itt már elpirult és pöttyös is :-) Nagyon sokat találtunk ebből.

Aztán nagyon sok ilyen gombát is .....

..alulról igy néz ki. Ezt se tudom , hogy hívják.

Ezt nézzétek meg!!!! Alig bírtunk elindulni,annyi volt belőle.
De legközelebb viszünk még egy kosarat,mert igy egybe kellett tenni a gesztenyével :-(

Aztán egy ilyen gombát is láttam...

.....alulról.

Meg ilyet.
Ès most jön a LÈNYEG! :-)))

Ezt nézzétek meg ,hat nem gyönyörű!!!

Elvileg özláb gombát akartam találni,..

....de ö jött velem szembe. Egyértelmű,hogy haza jött velünk.

Kipakolva....

....és még H. szüleinek is adtunk.

Ez pedig a gesztenye......

......gyűjtés eredménye,ami olyan soknak tűnt....

.....és a végén csak 990 gramm lett az egészből :-((

 
A gesztenyét már elhasználtam  ,és a gomba felét is.
Recepteket írok. Meg a többi elkészített dologról is.
 

1 megjegyzés:

trollanyu írta...

De sok jót gyűjtöttetek, a vad gombánál nincs is finomabb:) Itt nincs sajnos szelíd gesztenye, pedig én nagyon örülnék 90 dekának. Kíváncsian várom miket készítettél belőle:) A főzés nekem is néha az agyamra megy, pedig szeretem, csak hát munka után minden nap, fárasztó.