2012-11-01

Cukkinis pizza

Cukkinis Pizza
 
 
Tegnap a gyerekek nem voltak ezért csak H.-nak és nekem készült vacsora.Méghozzá cukkinis pizza.


Cukkinis Pizza
 
2 kisebb cukkinit jól megmostam , a végeit levágtam , majd spárga pucolóval csíkokra vágtam. Besóztam, megszórtam oregánóval ( szurokfüvel ), meglocsoltam olívaolajjal és állni hagytam.
 
Ezután 300 ml tejfölt kikevertem,sóval,borssal,2 cikk fokhagymával (fokhagyma tőrön átnyomott ).
 
Vettem ezt a pizza tésztámat és miután megkelt kinyújtottam. Most ép téglalap alakúra , mert hát az mindig sikerül.
 
 
 

 
Ezt lekentem a tejföl keverékkel, erre morzsoltam fetta sajtot, cukkini rá, ezután vékony karikára vágott lilahagyma. Még egyszer borsoztam és oregánóztam ( sót nem mertem nehogy túl sós legyen )

Majd a 200 fokra előmelegített sütőben 15 - 20 percet sütöttem. A sütési idő mintahogy már említettem sütötöl függ!!

Nincsenek megjegyzések: