2012-11-29

Sült hal

És akkor még egy recept mára.
Ez az étel a vasárnapi vacsoránk volt.
 

Paprikás lisztben sült hal - sütőben sült krumplival
 
Amikor még gyerek voltam ,mindig így ettük a halat.
Munka megosztásban készült : apukám fogta a halat,és készítette elő
én forgattam a paprikás lisztben
az anyukám pedig sütötte.
Most már ez így történik : H. megfogja a halat én tisztítom,és készítem elő fogyasztásra. ( emlékszem amikor először hozta a halat, és én neki álltam,tisztítani, a fejét levágni és belezni tátott szájjal nézett,hogy én ezt meg tudom és  megmerem csinálni :-)) Ö ezt nem gondolta,mert eddig még nem látott egy nőt se aki itt Németországban megcsinálni. De aztán elmagyaráztam neki, hogy nálunk ez normális dolog én még ha kell a csirke- kacsa - liba nyakát is elvágom.
Meg hát ugye én hentesnek tanultam annak idején:-)
 
De most már vissza kanyarodom az ételhez.
A halacska most a fagyasztóból került elő.
Kiolvadás után átmostam,szárazra töröltem.
Ezután sóztam,borsoztam , amíg állt összekevertem lisztet pirospaprika porral. Most nálunk még került bele szárított lestyán is.
Ezután forró olajban kisütöttem.
Mellé sütőben sült burgonyát tálaltam.

Nincsenek megjegyzések: