2012-06-12

Burgonyás zöldbableves

Kaptunk egy csomó epret amit H.anyukájának adtunk,hogy csináljon belőle finom lekvárt. Tudom én is megcsinálhatnám,de én ilyenhez kedvetlen vagyok. Minden esetre kaptunk cserébe fagyasztott zöldbabot amit be is raktam a fagyasztóba. Leültem újságot nézni,és már mentem is vissza a fagyasztóba a zöldbabért. :-))

Burgonyás zöldbableves

Hozzávalók:

kb  1 kg zöldbab aprítva
4 répa tisztítva, kockázva
400 g burgonya tisztítva, kockázva
200 g sonkakocka
2 szár póréhagyma,karikázva
só,bors
borsikafü , kakukkfű
400 g Créma fraich

Elkészítés:
A Créma fraich kivételével mindent egy fazékba raktam. Felöntöttem vízzel ( kb 3 liter). Puhára főztem.
A Créma fraich-t kikevertem egy kis lével ,és hozzáöntöttem a készre főtt babhoz öntöttem.
Utána fűszereztem, és már lehet is enni.

Nincsenek megjegyzések: